24 Ağustos 2012 Cuma

Nina Dobrev Fashion Dergisinin Eylül Kapağında

                                                          




    The Vampire Diaries dizisinin başrol oyuncularından Nina Dobrev Kanada'da satılan ve yayımlanan "Fashion" dergisinin Eylül ayı sayısının kapağı için fotoğraf çekimlerine katıldı ve röportaj verdi. Modayı yakından takip ettiğini söyleyen 23 yaşındaki güzel oyuncu tabi ki dergiyle yaptığı röportajlarında en çok tarzıyla ve nasıl rahat hissettiğiyle ilgili şeyler söyledi. Ayrıca The Vampire Diaries dizisinin yeni sezonu içinde birkaç tüyo almak mümkün oldu. Bakalım genç ve güzel oyuncu, "Fashion" dergisine neler söylemiş?


                                 




                                                     Kişisel tarzı hakkında;

    Aslında benim tarzım aynı bir bukalemun gibi. Sürekli değişiyor. Kesinlikle riske giriyorum ya da en azından girmeyi deniyorum.


Dergiyle yaptığı fotoğraf çekimi hakkında;

Çok heyecanlanlıydım çünkü bir sürü Prada & Chanel giyecektim.


Henüz evlilik yolunda yürümeye hazır olmaması hakkında;

Tabi ki en sonunda evleneceğim ve bir ailem olacak ama bu çok yakın bir zamanda değil. Bu konuda Miley'i örnek almıyorum.

Tarzında vazgeçilmez eşyası hakkında;

İyi bir sütyen. Her kızın mutlaka iyi bir sütyeni olmalı. Ve elbiseler. Maxi elbiselerine bayılıyorum en sevdiklerim onlar. Her kız bir Chanel almalı. Son günlerde bunu öğrendim ve bir tane aldım.






The Vampire Diaries'ın gelecek sezonu hakkında;

Geçen yıllarda hep Elena'yı ölmemesi için tehlikelerden korumaya çalışıyorlardı. Ama şimdi Elena öldü. Ve dizinin bütün hareketi tamamıyla değişti.




1 yorum:

  1. nina senin tarzın=benim tarzım
    sen benim hayatımsın
    İdölümsün sensiz yaşıyamam senin fikirlerini ve tarzına bayılyorum
    FOREVER NİNA DOBREV!!!!

    YanıtlaSil