7 Eylül 2012 Cuma

Phoebe Tonkin Yeni Karakteri 'Haley' Hakkında Konuştu


  Yeni sezonda The Vampire Diaries ekibine Phoebe Tonkin’in de katılacağını hepimiz biliyoruz. Phoebe Tonkin, CW tarafından yayınlanan fantastik dizi ‘The Secret Circle’ ile adını duyurmaya başlamıştı. Şimdi ise The Vampire Diaries dizisinde ‘Haley’ karakterini canlandıracak.  Ayrıca Rebekah rolünde oynayan Claire Holt, Phoebe Tonkin’in yakın arkadaşı. Acaba ‘Secret Circle’ güzeli, Mystic Falls’ta neler yapacak?



   



   ‘Insider Magazine’ ve ‘Pop Sugar’ Phoebe Tonkin’e yeni karakteri Haley için birkaç soru sordu.










  Insider: Karakterin ‘Hayley’ hakkında bana neler söyleyebilirsin?
Phoebe: O gezmeyi ve seyahat etmeyi seviyor ve biraz erkek fatma gibi, ayrıca oldukça cesur ve kışkırtıcı. Ama ‘Cecret Circle’ da ki Faye gibi değil. Onun bu özelliklerini sevdim. Yani o, oyalanmak, idare etmek ve insanlardan ne kazanacağını görmek için dışarıda.  Hayley garip biri. Onun hayatında hiçbir zaman ebeveyn figürleri yoktu ve ben onun bu kibarlığını sevdim.  Onun sertliğini ve erkeklere ayak uydurmaya çalışmasını sevdim.  Julie (Julie Plec, yapımcı) bana karakteri ilk anlattığı zaman ki cevabım da buydu.

   Insider: Candice Accola ve Michael Trevino ile çalışmak nasıl?
Phoebe: Onlar çok tatlılar. Bugüne kadar ki çoğu sahnem onlarla beraber. Onlar çok profesyonel, hazır ve yetenekliler. Sette 2 hafta geçirdim ve bu onlarla beraber çok eğlenceli oldu.  Aralarındaki enerji inanılmaz.  Beraber gerçekten çok iyi çalışıyoruz.

Sırada PopSugar’ın röportajı var.



    PopSugar:  Vampir Günlükleri’ndeki rolün için tebrikler! Bize bunun hakkında neler söyleyebilirsin?
 Phoebe:  Ben Haley’i oynuyorum ve Tyler’ın eski bir arkadaşıyım.  O gezmeyi seviyor ve eski arkadaşı Tyler’ı ziyaret etmek için Mystic Falls’a geliyor.  Ve Tyler’ın kız arkadaşı Caroline ile olan ilişkilerini biraz sarsar.

   PopSugar: Senin için en büyük rol hangisiydi?
Phoebe: ‘Secret Circle’da ki rolüm inanılmazdı. Ben ‘Pilot’ seçmelerine girmiştim. ‘Secret Circle’ benim için son seçmelerdi ve hiç umudum yoktu. Uzun zaman boyunca Los Angeles’ta kaldım ve birden ‘Secret Circle’ a kabul edildiğim söylendi. O sırada kendimi çok şanslı hissettim. Bu inanılmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder